Helgen

Har inte haft tid all blogga i helgen har haft fullt upp!
Ifredags sluta jag kvart över 11 så då åkte jag till min gamla skolan och hälsa på. Det var jätte roligt att träffa Staffan och Svante igen. Sen gick jag hem till Klara som bakade bullar, skit goda!
Senare på kvällen träffa vi Ida, sen åkte vi hem till mig! Träffa lite kompisar. En lyckad kväll!

På lördagen åkte jag till Ida vid 16 tiden för att fixa mig inför kvällen. Vi tjejer var på tjejmiddag hemma hos Bella, efter ett tag så kom det lite folk dit. Träffa även Bea :D känns som jätte längesen jar var med henne. Sen åkte vi och träffa några andra sen en snabbis tillbaka till Bella. På väg hem så tog det fett långtid för nån hade tagit sönder en dörr på tuben så fick vänta en halv timme på nästa...

Idag hängde jag med pappa och hans kompis Martin till O'learys käka och kolla på AIK-Malmö.. Det blev 1-1, vi ligger delad två med Elfsborg nu och p.g.a att det blev lika så vann Helsingborg allsvenskan 2011.
Visst trodde dem skulle vinna iaf men tråkigt att det avgjorde nu! Nu måste bara vi bli tvåa!! Kom igen nu AIK ta skiten.



 
Några bilder i från Helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0