Fade into darkness





Skolan idag gick snabbt! Vi är tydligen en av dem stökigaste klasserna fick man veta idag också, hehe! Fast jag gillar min klass :) Efter skolan åkte jag till Vällingby för att träffa Bea, men hon fastna i en hiss typ och satt där jätte länge så jag åkte med Amanda hem till henne ist. Runt 18 kom Oscar och hämta oss så åkte vi till Veddesta där alla andra var och spela fotboll, Inte för jag, Amanda eller Klara spela så mycket det var mest killarna. Sen skjutsa Kevin mig till Barkarby och så tog jag pendeln hem. Nu på kvällen kolla jag lite på Sverige matchen, inte så rolig eller bra match, fast vi vann iaf, när jag gick så stod det 2-0 men tror det blev mer :)
Ska sova snart är sjukt trött.........




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0