1906

Tjooo, igår efter skolan åkte jag en snabbis till Vällingby och köpte en tröja och strumpbyxor.
Jag hatar det att jag ska ta sönder ALLA mina strumpbyxor, mina nya jag köpte i går gick söder i går kväll...

Iaf efter Vällingby åkte jag direkt till Denise där även Mana var, så var vi där och dega och fixa oss.
Vi hade överrasknings fest för Mana så vid halv 7 satt vi min halsduk för hennes ögon så hon inte såg nåt och musik i öronen och åkte hem till Mana där alla tjejer var. Hos mana käka vi och så, sen kom bålsta killarna. Runt 23 åkte vi hem till Patrik som också var där. Så var vi där och efter ett tag var det jätte mycket folk där. Men runt 1 var alla tvugna att dra, så då åkte jag och Julia till skälby. Det var en lyckad kväll hade grymt roligt hela tiden!Nu vet jag inte om jag kanske ska åka ut till Hässelby det beror på vad som händer och om jag orkar :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0