Mad World

Har inte haft tid att blogga dem här dagarna :)
I torsdag hade vi tjej kväll är hemma hos mig jag. Anna, Anna och Julia vi bakade bullar och lite andra saker. det var roligt!
Just i torsdag var vi på meseum med klassen efter det gick jag, Anna och Anna upp till gallerian och dem har fått Hollister Co, jag dööör vad dem har snygga kläder!!!

I går fredag åt jag middag hemma med pappa och Caroline som vi inte har gjort på hur långtid som helst. Efter det åkte jag och träffa Amanda och Klara sen gick vi hem till Kevin där vi spendera hela kvällen med dem vanliga :) Påvägen hem så var det en kille som höll på att spy hela tiden skit äckligt så sprang därifrån, fick upp kräkningar hela vägen hem, fy fannn!

Idag har jag bara chillat hemma framför TVn snart kommer pappa hem så ska vi äta sen får jag se hur jag ska göra ikväll om jag orkar gå ut. Men vi hörs sen, pussssar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0