Långt inlägg om helgen

yooooo! Har haft mycket den här helgen så har inte haft tid till datan!
I torsdag var det inspark festen. Var innan några hos mig sen åkte vi till göta källare där det var! Synd bara att dem inte släppte in alla.
fredagen var inte skolan alls rolig, man gick runt som en zombi och sova på lektionerna! Efter skolan skolan tänkte jag åka hem och sova men precis när jag kommer hem ringer Ida och säher att jag ska åka ut till Hässelby så tar en snabb dusch och åker till hby gård. Där vi sitter fett länge och väntar på en kille.
Sen hem till Ida käka och fixa hos inför kvällen! Efter ett tag gick vi hem till Bella där vi var hela kvällen med massa olika människor.
lördagen var det fett fint väder så låg ute på altanen och sola as härligt. Sen åkte jag hem fixa mig möte pappa och ner till Råsunda för att kolla AIK-Gais. Det var en bra match vi van med 2-1 så det var bra, men publiken sööööööööög! Det var bara runt 9000 där sämsta siffran det här året och när norra är typ tysta många gånger under matchen är det lite tråkigt!
Men iaf efter matchen hem en snabbis sen direkt ut till Patricia där vi var hema kvällen med killarna och några till. Men var fett trött från dagarna innan så Rikard skjusa mig till Vällingby halv 2 så kom hem tidigt så det var skönt :)
Idag har jag vart i Enköping och firat Caroline med släktingarna! Ska snart sova, pusssar <3


Mammas cupcakes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0