Bad day

Dagen har betstått av facerape och fett irreterad på alla Framförallt min engelska lärare.....
Min engelska lärare tog min mobil för att jag la den i jackan, hade inte ens hållt på med den.. Då är hon så dum att hon lägger den på samma bänk där Johannes och Andreas sitter så dem sitter och facerapar mig.. Hur dum får man bli????
Sen hade vi copers test, gjorde mitt bästa, jag gick iaf ingenting så det är bra! Men sen har min konition försämras såååå himmla mycket inte alls bra!

Sen när jag kom hem så har jag sovit och nu kollar jag på Sverige-Holland där det står 1-1. Meeen fan vad snygg frispark källström la! Sen spelar AIK hockey idag nere i göteborg mot förlunda där vi ligger under med 2-0.. Kom igen gnaget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0