Inget vill funka för mig idag........

Jag vill vakna upp på morgonen och det ska vara ljust ute och inte mörkt, men samtidigt vill jag ha jul och mycket snö. Det är också mys. Men mycket skönare när det är just ute när man vaknar..

Skolan idag var chill, jag och två till fick inte tillbaka våra historia prov :(((( Efter skolan åkte jag och Amanda till Gymmet och träna ett tag. men hade världens träningsvärk i från muskel passet i går, så det var rätt jobbigt att springa.. Men lika skönt efteråt när man har tränat. Kan inte sätta mig ner på en stol utan jag måste hålla i mig och får skit ont..
I Vällingby var även indianerna som brukar vara inne i stan, så stod lite forever alone och kolla på dom, dom är är ju as bra. Väl hemma har jag bara sovit i några timmar sen kollat på DH, men ska sova snart, pussar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0