God morgon

Heej! Håller på att fixa mig sen ska jag åka till Karlberg och träffa tjejerna :) Idag ska vi på eöppen skol dag i norra real typ :) Fast har stor ångest att jag inte har vart i min egna skola på ett tag. Men ska dit imorgon.

Igår gick det inte att blogga. Knasss.

Men igår gick jag runt här i solna. Så gick jag till västra vägen där jag bodde när jag var liten. Och det såg exakt likadant ute fast jag inte har vart där på 10 år. Fick massa minnen där. Sen gick jag förbi min gammla skola och dagis :)
Sen senare på kvällen så åkte jag till sumpan och möte Klara, Ida och Mana och sen en kille ida känner och hans kompisar typ. Aa vi gjorde inte så mycket satt mest och snacka typ :) Men ska börja fixa mig nu. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0