Fredag kväll

Hej bloggen! Orkar inte berätta så mucket om igår, men jag var iaf på tjejmiddag hos mana sen drog vi vidare sen påväg hem drog jag, rebecca och mana på en annan fest vid stadshagen! Men var inte där så länge. Blev en sålyckad kväll först men sluta jobbigt p.g.a. Att en annan tjej råka ta min jacka så ska åka in om ett tag till fridhemsplan och byta tillbaka. Sen hitta jag inte mina mycklar igår heller. Vet inte vart dem kan vara men skulle inte förvåna mig om dem är inlåsta i mitt skåp i skolan.. Men hopps inte dem är borta helt iaf...... Så pappa fick åka hem och öppna dörren åt mig. Och han var inte glad, så har sån sjuk ångest över det nu... Men ska käka frukost göra ordning mig sen hämta jackan, sen senare kommer mamma och hämtar mig så ska vi åka till landet över natten. Ska bli mys för alla släktnigar från England och Nya Zeeland är där, så det ska bli skoj :) Men bloggar sen, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0