Danza Kuduro

Somna förut vid 4ra var så sjukt trött och vakna nyss! Tänkte gå och lägga mig för natten men kom på att DH börjar om en 20 min, näst sista!!!! Av alla säsonger! Ingen mer DH... :(( Men nu kommer jag att ha svårt att somna ikväll bara för att jag har sovit nu någon timme.
Men fattar inte hur jag kan vara trött, skolan just nu är inte ens jobbig. Idag har vi sett film på b-språk, Snackat på svenska + sluta tidigare. På slöjden satt jag bara och prata och på SOn var vi en halvtimme och lyssna på några redovisnigar.. Så jag inte gjort nånting idag, knasss.

Imorgon ska jag träna! Skulle ha gjort det idag också, men jag var så trött så jag orka inte sen skulle bea också fixa sitt pass så imorgon köttar vi och på torsdag!!! Men skriver sen puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0