Fan vad skönt att vara HEMMA.

Hela jävla inlägget raderades....................... Irreterad.. Men nu är jag hemma från fjällen iaf. Haft det as nice där. Dem 4 första dagarna hade vi perfekt väder. Torsdagen hade vi orkan. Satt inne hema dagen då.. På fredagen regnade så när vi åkte skidor så tappa man farten hela tiden. Gick inte att åka. Sen blåste det så mycket så hela liften gungade skit läskigt. Och idag hade vi snö storm.. Så först var det inte säkert att vi skulle kunna komma hem. Men tillslut åkte vi. Orkade inte vara kvar där en natt till..
Hahahhaah veckans bäste var när jag trilla i liften. Grymt pinsamt men jävligt roligt. Råka på något sätt mig i Carolines knä sen tappa jag balansen så jag faceplanta rakt ner i snön? hahahaha. där log jag helt själv medans pappa och Caroline var påväg upp i liften. Råka på nåt sätt också få med mig Carolines skida också. Där log jag och garva så mycket att jag inte kunde resa på mig. Och alla andra stod bara där och kolla på mig. Dem sänkte farten på liften och alla stod och vänta på mig. Hahaha fy fan vad pinsamt det var men också så jävla roligt. Hahah..
Sen var jag så jävla klantig att jag råka ställa vår gamla skoter (Jag och Caroline tog fram den för det är så jävla roligt att åka) åt fel håll när det var storm så hela motorhuven flög av. Hahahahahah... Men som tur var den gamla och inte den nya (vanliga). Men fan vad det är roligt att köra snö skoter. Det var typ roligare än att åka skidor. Men det tog 6-7 timmar att åka hem.. Och alla åkte typ hem idag. Så på MAX stod vi en timme i kö. roligt.... Men nu är jag hemma och skypar med klarisen :D Ska kanske träffa henne imorgon :) Ska iaf vara med beaaa. Har saknat mina grisar. Och imorgon kommer Amanda hem från sälen :D wiiieeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0