Cypern

Cypern var riktigt härligt! Att bara komma iväg! Dem två första dagarna var det bara fint väder till 12 så vi sola fram till det :) Sen åkte vi in till stan Larnaca och gick runt där :) På torsdagen var vi på en heldags utflykt typ. Vi åkte med en buss med en turist buss till en stad som heter Pafos. As mysigt där. Om jag ska åka till Cypern igen ska jag åka dit. Lite mer folk och så där :) Sen på kvällen mådde mamma dåligt så doktorn var tvungen att komma och hon hade fått urinvägs infektion som gått upp i njurana. Så på fredagen låg hon hemma med feber hela dagen. Jag mådde inte heller så där jätte bra mådde lite illa så jag låg hemma med mamma lite. Men låg och sola lite också :) Men på lördagen mådde jag bra och vän mamma lite så vi då låg vi och sola hela dagen elr iaf jag. Så jag brände mig så jävla hårt. Fy fan den kvällen var inte rolig.. Gjorde ont som FAN! Sen på söndagen gick vi en starnd promenad och satt på stranden, mys! Sen låg vi och sola lite. Fast det gick inte så bra för mig. Hade så ont. Jag låg mest i skuggan den dagen :) Planet gick hem från Larnaca kl 03:05 skit jobbig tid kan jag säga! Men resan var bra, synd bara att mamma blev sjuk och sen gillade inte jag Cypern så mycket. åker hellre till Grekland eller Spanien :) Men ska fixa lite saker nu puss. Lägger in bilder sen orkar inte juste nu..


Bild brist just nu. Sommar 10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0