Tears don't mean you're losing, everybody's bruising, Just be true to who you are



Tjaaaaaa. Skolan idag var s.e.g. Vi kolla på en film om förintelsen i två timmar. Självmord alltså. Sen snacka vi lite om filmen och sluta. Men jag och tre till var tvungen att vara kvar och göra musik provet. Det gick väl bra.. Aa vi får se sen. Sen efter skolan åkte jag direkt till farmor och farfar för dem var tvunga att skriva på ett papper om jag skulle kunna fixa mitt pass. Så jag käka också där :) mys. Sen kom pappa och hämta mig så åkte vi till polisen för att fixa passet. Vi fick vänta i en timme..... Långtråkigt kan jag säga. Men nu är det gjort iaf. Imorgon är det f-f-freeedag!!!!! wohooooooooo fan vad skönt med helg! Men nu måste jag skriva förintelsen som ska vara inne imorgon! Vi hööööörs puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0