The way it is


Gammal bild ifrån höstas, hihi

Sitter hemma nu och laddar ner låtar! Ikvällen var så där! Jag var så taggad på att ligga hemma hos Amanda eller Bea och kolla på the last song. Var och är för trött att gå ut. Men när jag och Klara kom till Bea så ringer Amanda att vi ska åka till vällingby för att möta Bella och Ida som var med deras kompisar. Så tillslut gör vi det. Fett kallt kan jag säga. Men så ville dem åka in mot stan! Som är försej bra för mig jag bor ju mot stan så skulle ändå åka ditåt. Så vi åkte mot stan men var kanske bara där 40 min sen åkte jag hem. Mår illa nu och är fett trött så ska sova snart sen ska jag packa hela dagen imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0