depp


Min söta syster Caroline när hon var, typ 6 år? haha jag vet ej


Jag är på typ dåligt humör idag... Eller nu! Vår sista lektion idag var rätt keff.. heheh! Vår lärare hade tal förbud av docktorn, hahah aa så det blev en liten konstig lektion! Hade även världen i veckan som jag skulle ha haft i tisdag. Så kom jag dit och skulle tydligen ha det idag.. Kul när ma inte har tränat eller något. Men det gick as bra. Alla är på typ depp humör idag så nu är jag också det.. I Tisdags morse brände jag mig på plattången så nu har jag ett fult sår på handen. Fint. Har precis laddat ner massa justin bieber låtar till Caroline, fy fan vad han suger och hans låtar. Jag var typ helt kär i han för några år sen när han hade några vediosar på youtube nu är han inte alls lika bra.. Imorgon börjar jag 9 sen halva dagen ska vi planera utvecklingssamtal typ sen har vi vanliga lektioner.. jag orkar inte. Skolan kan ta sig. Caroline den jäveln behöver inte ens gå till skolan. åhhhhhhhhhh okej ska inte göra er deppiga heller. pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0