Tisdag

Yoo! Idag känns det som jag har vart överallt! Börja iaf ute på kärsön med mentors dag. Jätte fint väder och mys. Sen åkte jag hem en snabbis för sen åka ut till hässelby och allmänna för att ligga och sola där med tjejerna.
Sen när vi väntar på Idas mamma som ska hämta hos ser man som mörka moln komma mot oss. Vi trodde först det var dåligt väder, innan mandi ringde och sa att det brann borta vid Lunda.
Vi åkte till vällingby, och jag åkte hem åt. Åkte förbi spånga rätt nära Lunda så där såg man allt as bra.

Åkte till Solna centrum och där var det skit mycket folk för Sverige-Finland matchen. Skit roligt när finnarna sjunger finska fotbollslåtar man fattar inte ett skit och det låter as fult! hahah!
Sen när jag skulle åka hem var tuben 20 min försenat -.- Har duschat och kollat på sista DH avsnittet, sååååååååå jävla braa!!! Idag har jag träffat folk som jag inte alls ser ofta. Träffa dem på konstiga ställen också! haha!

Ska chilla lite med livet nu sen är det bal imorgon, pusss!!!!

Sverige van idag med 5-0 på Finland... Sköööööönt mitt älskade land!



Ilove camen ♥

Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

Har du någongång haft en dröm som känts som du mötte döden på ett sådant verkligt sätt?

2011-06-14 @ 11:29:00
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0