Onsdag-Torsdag

Igår kväll var vi i Bålsta jag och några till. Det blev jacuzzi bad mycket skratt och musik!
Hahah kvällens bästa var när Mana skulle gå över från en brygga till en annan och trilla i vattnet! HAHAHAAHAHAHAH Dog lite av garv för det! Sen kom det två snälla gubbar och gav henne ett täcke och kläder. Klasen sov även hemma hos mig! 
Idag har jag vart på mammas nya salong och fixat håret och en annan sak som ni får bilder på sen! :D
Salongen var jätte fin och området där det låg i såg ut som ett område i USA. Fett fint!!
Alltid när man kommer från mammas salong har man med sig massa nya saker för håret :) Men det är bara bra. Tack för håret och allt annat mamma :)

Ska börja fixa mig för kvällen, sen får vi se hur vi gör. Puss

Kommentarer
Postat av: Mamma Muuuuuuu

Det var såååå mysigt att få rå om dig en stund. Ja färgen vart ju super, och så även hålen i örat. Visst e salongen fiiiin!!! Love you

2011-06-08 @ 00:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0