Nice to nice to know ya lets do it again

Heej! Idag på dan åkte jag ut till Hässelby och träffa tjejerna, så åkte vi hem till Ida och käka där och fixa oss.
Vi bestämde hos att gå på bio så vi kolla på baksmällan 2. Killarna hängde även med :) Omg vad filmen var rolig!!!! Jag och Ida skratta typ mest på hela biografen. Så värd att se! Den filmen är precis min humor!
Efter det åkte jag hem. Och när jag stod och vänta på tuben i fridhemsplan kom det fram en kille till mig och sa: Ursäkta men jag måste bara säga att du har så vackra ögon! Sen hela vägen till västra skogen satt han och sa komplimanger och raggnings repliker till mig! haha blev lite läskigt i slutet, men hur gulligt som helst!
Men nu ska jag sova. Hoppas VERKLIGEN att det är fint väder imorgon orkar inte med en dag till och det ska regna.. Puss


Några bilder som vi tog hemma hos Ida innan vi skulle dra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0