Life is not always as you want

Ska väl sova snart, har lust att somna till en film i soffan :) mysigt :)
Juste för några dagar sen fick jag veta att vi ska flytta från Ekerö till Enköping! Ännu mer landet än vad jag bor på nu.. 12 gånger har jag flyttat då! Men jag kommer bo för det mesta hos pappa i Solna som jag redan gör! Lite långt att åka från Enköping sen till skolan. Men så är det ibland. Men det är det bästa vi kan göra just nu. Men det kommer säkert bli bra :)
Men kommer inte träffa mamma och Caroline lika ofta så kommer sakna dem.. Och djuren.. Men saknar dem nu med.. Men åker till landet på Torsdag så ska jag vara med dem hela helgen. Så det är skönt.
Men ska kolla på film nu, puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0