God morgon ♥

Vakna för ett tag sen, ska snart hoppa in i duschen också.
Igår ikväll så möte vi alla och gick ner till riddan, satt inte där så länge innan vi åkte hem till Ida och bada i hennes pool ist. Jätte mysigt med musik och så.
Klaras och amandas hår blev grönt. Mina blonda slingor blev också gröna märkte jag när jag åkte hem -.-

På tuben hem mellan Brommaplan och Aba så åkte tuben på en kundvagn så vi fick sitta minst en halvtimme innan det kom någon och fixa det. Kom hem rätt sent p.g.a det. Var också jätte trött ville bara hem och sova!

Senare ikväll kommer också mina päron hem som har vart nere på Sweden rock i några dagar. Det har vart skönt att vara ensam så dem kan gärna åka iväg igen, hehe. Men ska duscha nu, Tjaaråå! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0