God morgon!

Ett tag sen jag blogga, men har inte haft tid!
Fredags kväll: Var vi först hos oscar på kvällen, sen åkte vi till Fredrik. Hade roligt som vanligt :) Sen sov jag hos Mana.

Igår vakna vi, käka och så. Sen åkte vi hem till mig för jag skulle hämta laddare och andra saker.
Jag och mana börjar typ alltid pratat med andra på tåget! Hahaha så vi börja snacka med två killar som var lite keff men as sköna! hahahaha
Sen åkte vi och amanda till Orion och käka kebab, sååå gott det var!

Men dem senaste dagarna har jag bara ätit onyttigt... Inteeee bra.

Efter vi hade käkat åkte vi till mana och hämta skor och sen till Ida. Efter det gick vi hem till Fredrik där alla andra var! Vi körde kubb mot killarna och vann så dem fick springa nakna runt huset. HAHAHAH sämst dem är.
Påväg hem satt jag och snacka med två killar igen! hahahah fekkkeeee på tåget ;) Men ska käka frukost nu. Tjaråå.

Finns inga bilder från helgen, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0