6 juni

Tjaaaaaaaaaa bloggen! Sitter hemma och chillar. Idag gick jag ut på baksidan med syrran och låg och sola där, sen skulle hon och hennes kompis åka till rålis så jag hängde på! Där var det fett mycket folk. Jag åkte hem vid fyra sen senare åkte jag ut till hässelby för att äta på frandis med tjejerna. Skit god ceasarsallad åt jag :) Efter det åkte jag mana och bella upp till vby för att köpa biljetter till AIK matchen men det var stängt så får fixa det imorgon :) Sen åkte jag hem :) Min syrra är hemma och hennes kompis, vill vara ensam nej nien.. hehe
Imorgon ska jag till kärsön med klassen och bara mysa :) men skriver mer sen, puss

As skön idag på Sveriges nationall dag och allt!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0