tjoooooooooobreee

Heeej!! Har inte haft tid att blogga dem här dagarna! I torsdag så var jag upp i Enköping på dan med tjejerna. Sen träffa vi några som Ida och Mana känner. Vi gjorde inte så mycket satt bara och chilla. Blev rätt lång tråkigt på slutet. Vid åtta åkte vi till en fest i spånga. Där hade vi iaf roligt!

På fredagen på dan vara jag bara hemma och tog det lungt. Vid 17 tiden åkte jag ut till Hässelby igen för att möta Klara! Sen så åkte vi alla tjejer till Bålsta och var på en fest där! Och det var grymt roligt! Sen sov Klara hos mig! Idag åkte jag ut till Hässelby och träffa Amanda och Bea vid allmänna! Så var vi där en stund. Nu ska jag hoppa in i duschen och börja fixa mig, Tjaarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0