I just wish everything could have turned out differently

Har precis kollat på film. Eller ingen film, det handlar om Guld året 2009 för AIK.. Jag är typ känslig. Sitter och gråter när jag kollar på det :) Idag har jag inte gjort nåt, eller var nere vid Solna centrum snabbt och fixa en grej :) Ska duscha nu och sen kanske åka in till stan och möta dem andra :)
hann aldrig blogga igår! Var i Enköping hela dagen och kolla på huset dit vi ska flytta. Sen så träffa jag Ida och Mana som var i Enköping och träffa några kompisar. Sen var vi där rätt länge och hängde med dem :) Sen så åkte vi därifrån runt 8. Då åkte jag hem kolla på film och somna. Måste fixa lite saker nu, pussSSsssSss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0