Hemma

Hej, jag kom hem på onsdags kväll från landet. Har bara inte haft tid att blogga..
Igår när jag vakna fixa jag mig sen åkte jag till Klara och träffa henne medans hon hade lunch. Sen åkte jag hem till Bea och var med henne hela dagen :) På kvällen träffa vi Klara igen och gick bara på en promenad och snacka. Idag är det inte så jätrte fint väder så vet ej vad jag ska göra. Men Amanda kommer hem från spanien ikväll så henne ska jag iaf träffa :D

På landet gjorde jag typ ingenting. Vi hade så dåligt väder att så man kunde nästan inte gå ut.
Har iaf lite bilder där ifrån inte så fina men aa :) hahah

Landet

Min syster Caroline när vi ska bada, haha

Snoddas

Haha, när vi var i Funäsdalen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0