För de e kö från gatan upp till hallen

Amanda tycker jag aldrig uppdaterar min blogg! Men jag har inget att skriva. Gör ju bara samma sak på dagarna!
Men imorse var jag iaf på mammas salong och fixa utväxten, så det var skönt! Sen träffa jag Amanda så har vi bara solat hela dagen. Sen träffa vi Klara. Var hemma hos henne en snabbis. Sen åkte jag till Brommaplan och hämta pengar och nu hem :) Snart kommer pappa och hämtar mig så ska vi åka och handla. För han kanske ska åka upp till fjällen ikväll och fiska med sin kompis. Och då kommer inte han hem förren söndag eller måndag. Ska bli skönt att vara ensam hemma. Men aa har inget mer att skriva, puss


Mana och Bella i Lördags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0