Fan då....



I Fredags var vi hemma hos Rikard med några var även där igår kväll också :)
På dagarna har jag bara solat och glidit runt. Klara åkte till Turkiet igår, så henne kommer jag inte se på en vecka. Men jag har mina andra gullepluttar jag kan vara med :) Amanda kom ju hem från Spanien i fredags fy fan vad brun hon var.. Ångest. Ikväll var jag på AIK-Elfsborg match med Bella, Rebecca och Mana. Och vi förlora med 1-0.. Är rätt besviken..
Och jag har så jävla ont i min svanskota så det är sjuk.. Och igår när jag låg på golvet och var inne på datan så gick Bea på min rumpa.. Fy fan vad ont det gjorde. Och nu kan jag knappt sitta ner. Men det gör inget Bea (a)
Nu ska jag väl göra nåt.. haha men vi hörs sen, pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0