10 saker ni kanske inte visste om mig ;D

* Jag har haft tandställning tog ut den i maj 2010.

* Jag har flyttat 11 gånger sen jag föddes.

* Jag har gått i tre olika skolor.

* Jag var mobbad mellan 6års till typ 3an, haha

* Jag och Klara har gått samma klass sen 6års och då var hon taskig mot mig. nu är vi bästa kompisar! haha

* Jag har två katter och en hund.

* Jag tog sönder 6 mobiler på tre månader..

* Jag har landställe uppe i norrland och i skärgården.

* Jag ÄLSKAR 2/½ men, såå bra!

* Jag gör saker utan att tänka på konsekvenserna.

* Jag älskar harry potter filmerna! haha

* Jag älskar att åka utomlands.

* Gossip girl suger så hårt!

* Jag har faktiskt haft glasögon när jag gick på dagis.

* Jag hatar att sola på sommaren det är så tråkigt. Men man gör det iaf för att bli brun! haha

Kommentarer
Postat av: klaraaaa

hahahahaha var du tvungen att nämna att jag va taskig mot dig och att gossip girl suger ? :O:( hahahha <33333333

2011-01-20 @ 16:49:18
URL: http://klaralee.devote.se
Postat av: sophie

Hahaha, aa klara det var jag! vill att du ska få dåligt samvete (a) och gossip girl suger klara! :))) <33333333333333333333333333

2011-01-23 @ 12:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0