tio över sex

HEEEEEEEEEEEEEJheeeeeeeeeeeeeeeej meeeeeeeen HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ...

Sitter hemma och gör inget! Åhhhhh jag måste börja träna nu.. Ska börja gymma snart.
Har inte tränat sen innan Jul så nu behövs det verkligen. Förra veckan sluta jag spela fotboll efter 7 år..
Kommer sakna det som fan i sommar :/ Men känner att jag måste gå vidare nu, har tröttnat lite sen så kommer jag inte ha tiden att spela fotboll i vår då fotbolls säsongen drar igång, lite synd men så är det ibland. Men juste nu sitter jag bara hemma och tjockar mig.. Har sån ångest för det, min kondition är sämst nu och det känns som jag kommer rulla fram snart. Kanske drar ut och springer när det blir finare väder men det är så sjukt tråkigt att gå ut och jogga... Får göra det iaf..

Idag var vi på en utställing/museum med klassen, det var så där. Men vi hade bara två lektioner så det var en skön dag.
Nu måste jag plugga SO men jag orkar inte.. Är det bara jag som är så jävla trött när man kommer hem från skolan? Sover nästan alltid två timmar när jag kommer hem, skolan tar kol på mig. I morgon ska man också på bromma gymnasiums öppet hus! Men ska duscha nu, Puss <3





Jag spela i Viksjö i ca 1 år, innan dess spela jag i Hässelby i 6 år :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0