Irriterad b-rud

En sak jag stör mig så mycket på är när folk går runt ock skryter om saker som man inte ens har frågat om eller vill veta! Som kolla den här killen han sa så och vi gjorde de, eller jag drack i helgen, de här kostar så mycket blalal. Har någon frågat? NEEEEEEEEEEEEJ... Cool du är som har gjort det..O-M-G.. Det är ingen som bryr sig! Visst är det din närmsta kompis som säger det så är det en helt annan sak men om det kommer någon som man inte är så nära vän med bara vet vem det är och känner lite så bryr man inte sig ett skit! Iaf inte jag...
Och vissa ska bara göra det värre när man börjar tävla om saker. Om vem som har dyrast saker om vem som har gjort mest saker med en kille och sånt skit. Jag skulle inte bry mig ett skit om någon jag inte känner så bra kommer fram till mig och säger att dom träffa den killen när dom var där och han var så snygg. Jaha vad kul för dig då! Jag stör mig så mycket på det!

Jag är själv jätte dålig på att säga saker som har hänt till mina närmsta kompisar, men det är för jag gillar inte att skryta om saker. Jag vet inte hur många gånger Klara, bea eller Amanda har sagt, men ofta det har du inte sagt! :O hahah jag jag tror att det är så för att jag gillar inte folk som skryter därför säger jag inte allt hela tiden. Lite konstigt sådär för den är ju mina bästakompisar, haha. Visst jag säger det någon gång men det kan ta ett tag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0