höhö roligt jag haaaar

Brukar du komma i tid: Det är sådär med det.
Vad hade du i din mun senast: Mat?
Har du bra kondition: den var bra, men blivit sämre nu.. 
Hur lång är du: 1,64
Hur känner du dig just nu: irreterad
Hur upplever du dig själv som person: Typ alltid glad och vill alltid ha roligt nästan.
Vanligaste färg på dina kläder: Svart
Kan du laga mat: Ja det kan jag.
Vad jobbar du med/pluggar du: Grundskola
Vad har du på dig just nu: Svart T-shirt och jeans
Har du någon fobi: Råtter hatar Råtter och spy men inte lika mkt längre.
Hade du en bra kväll igår: Ja, den var okej.
Vilket är ditt senaste inköp: Cornebig (eller hur det stavas)
Din favoritdryck på morgonen: Mjölk
Projekt just nu: Inget
Vilken tid gick du upp idag: Halv 12
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Pappa
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja
Vad hade du sönder senast: Kommer inte ihåg
Senaste alkoholintag: Nyår
Har du haft mörkt hår: Har mörkt nu
Är du morgonpigg: Haha, nej..
Vem snackade du med senast: Klara
Stjärntecken: Vattenman
Varm favoritdricka: Varm choklad
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: Cider
När gjorde du senast något riktigt dumt: Ett tag sen
När hånglade du senast: Någon vecka sen
Saknar du någon just nu: Ne typ inte
Hur ofta loggar du in på LunarStorm: Aldrig
Gillar du dokumentärer: Nja
Vilka språk kan du prata: Svenska och Engelska
När fikade du senast: I tisadags med Bea och Klara
Vad ska man göra för att få dig irriterad (förbannad!): Såra någon eller bara vara grymt taskig
Senast sedda filmen: The unborn
Senaste impulsköp: Ett par troser
Bästa promenad: Fint värder och roligt sällskap
Favoritgata: Haha, där jag bor?
Favoritgalleri: Gallerian eller Kista
Fikar gärna på: Vart som helst
Bästa lunchställe: Donken? haha nee jag vet inte
Favoritgrönsak: Avokado eller tomat
Favoritfärg: Har ingen speciell
Favoritdjur: Katt
Bästa fyllekäket: Donken men Föredara mest bara vatten
Dansar helst till: Lick shot, haha
Bästa förfestmusiken: The time (Dirty bit) Swedish house mafia, Svenska låtar.
Reser helst till: Till varma ställen men juste nu Thailand
Favoritland förutom sverige? Thailand och Grekland
Längtar efter: När jag ska till Cypern
Gillar Allsång på Skansen? Det ger en sommar känslor, så det är klart
Senast lästa papperstidning: Expressen
Senaste telefonsamtal: Pappa
Haft sex me någon av ditt egna kön? Haha, nej
Hur gammal var din mamma när hon födde dig? 25/26 tror jag
Vill du ha / har du barn? I framtiden ja
Vad var den senaste musik du lyssnade på? Fading - Rihanna
Vad är det bästa med dig? Att jag ofta är glad och tänker positivt om nästan allt
Vad är det sämsta med dig? Att när jag blir arg så är jag ibland lite otrevlig
Hur var du som barn? Jag var typ alltid snäll (a) hih
Har du bra kontakt med din familj? Ja det har jag
Hur stora fötter har du? 38-39
När ångrade du senast något du gjorde på fyllan? Nyår
När dansade du senast? Idag
Följer du någon Tv-serie? Desperat Housewhifes
Vad gjorde du nyårsafton 1999? Haha jag var 4 år då så jag var väl hemma?
Vart vill du åka på storstadssemester? New York
Vart vill du åka på solsemester? Thailand, Italien, Spanien och Grekland
Hur långa ögonfransar har du? Ganska långa
Brukar du bada på sommaren? Ja
Älskar du alla former av sport? Ne men det mesta
Lyssnar du på radio? Vilken kanal? Nrj och på morgonen The voice
Gillar du parmesan? Ja
Har du gjort något kriminellt? Ja
Knarkar du? Nej
Vad heter din bästis? Klara, Bea och Amanda
Vad är det sista du gör innan du somnar? Ställer alarmet
Vad äter du oftast till lunch? Skol lunchen
När åt du kött senast? Idag
Har du några allergier/handikapp? Pollen och stenfrukter. handikapp: nej, haha
Äger du en cykel? Nej
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Irreterad
Favoritgodis: Surt?
Är det nåt du absolut inte äter: Ärt soppa
Musik just nu: Jag skriver till er - Ken ring
Vad sa du senast: Är dom inte lite korta?
Sommarplaner: Jobba, och chilla vara med kompisar
Hur många kuddar sover du med: 3
Favoritväder: Soligt och varmt
Spelar du nåt instrument: Nej
Morgon- eller nattmänniska: Natt
Sparare eller slösare: Slösar
Bästa film: The last song, såå bra
Tror på liv på andra planeter: Vet inte
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Två tror jag..
Bio eller promenad: Beror på
Är du kittlig: Ja
Snarkar du?: Nej
Rädd för insekter? Nja
Bästa bok? Pojken som kallades det
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Stanna tiden
Chips, morötter eller godis? Godis
Pizza eller hamburgare? Pizza
Har du nån flickvän/pojkvän? Nej
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Har piercing i naveln.
Gungar du på stolen?.. Rätt ofta
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Aldrig
Hur är din drömtjej/kille? Bryr sig om en och alltid finns där
Hur många syskon har du? En syster som är 96a
Vad är du mest rädd för? Döden tror jag
Är du rädd för blod? beror på
Saltar du på maten? Ibland
Gillar du att sjunga? Ja, fast jag suger
Anser du att du är stark? Ja
Brukar du sola? Ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0