klara är katt.. :O

Shoo.. Jag hatar SL juste nu sååååå mkt... Det tog två timmar för mig att åka hem bara för att inte bussen kom så fick stå ute i 40 minuter och vänta.. Fy fan det var inte roligt hade sån lust att slå ner busschaufför för jag var så irreterad. Men nu är jag hemma och fryser fortfarnde om fötterna så ska ta en varm dusch nu sen sova.
Efter skolan var jag hemma hos Bea och gjorde det man brukar göra hos henne, kolla på film och äta. Haha men det var mysigt gillar att vara där :)
Sitter nu och smsar med en kompis som jag inte har snackat med på 10 år. Vi var typ bästisar när vi var små. Det är grymt vad tiden går fort.

Men ska fixa lite saker nu sen susssssssssssa... :)

MÅSTE BARA SÄGA ATT JAG ÄLSKAR SKYPE, så jävla skönt. (aaa)


Min vovve, hoho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0