Helg imorgon!


Tjo. Har precis duschat. Idag så åkte jag och sola så nu är jag röd i ansiktet men solariumet sög! Efter det åkte jag hem och kolla på en film som heter Coco chanel, den var stört bra faktiskt. Sen följde jag med patta till Spånga gymnasiums öppet hus. Ingenting för mig kan jag säga. Skolan var tråkig sen fanns det inte dom pogramen jag ville ha, det fanns ekonomi men jag vill ha samhälle och det fanns inte. Men dom hade ett hus som var fult med djur as coolt. Dom hade stora sköldpaddor jätte gulliga sen massa söta ormar. Men dom där stora sköldpaddorna va så söta skulle vilja ha en sån hemma som sprang omkring! haha. Imorgon ska jag till skolan igen och det är fredag, TAGGA för fan!! hahah nee jag ska faktiskt vara hemma imorgon med mamma, är aldrig där så lovade att sova där en natt och sen på lördag så fyller jag 16 år! wohoooooo, haha! Så vi taggar till det istället! På lördag ska jag också på tre öppet hus på dagen och alla är typ samma tid, jobbigt. Ska göra i ordning mig för sängen nu, puss

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0