Fy fan vad äckligt!

Fy faaaaaan vad äcklad jag är.. Nu när jag åkte till Bea så stod det en kille längre bort som hade bonge! Och han stod och drog i sin kuk och kli typ? Men sen sätter han sig framför mig och fortsätta samtidigt satt han och glodde på mig. Och efter ett tag så börja han gnida sitt ben mot mitt... OMG VAD ÄCKLAD JAG BLEV.. Och så gjorde han att jag hade mina ben mellan hans? Och så fortsätte han gnida sitt ben mot mitt....... Fy fan vad äckligt... Sen gick han av vid Vällingby också. Och när jag satt och vänta på bussen stod han utanför och bara titta på mig. Fy fan vilken panik jag fick... Trodde fan att han skulle ta samma buss som mig och typ aa jag vet inte vad typ för följa! Äckligt!!

Men nu sitter jag hos Bea, och allt är bra :) Ska kolla på Tv nu. puss
Min fina Bea <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0