Fredag

Heej! Sitter just nu hemma hos mamma och gör ingenting. Ska gå ute en snabbis med min hund snoddis. Har saknat den gulliplutten har inte träffat han på ett tag :) Ikväll så ska jag vara hemma. Skulle hellre just nu vilja gå ute i kväll men så är det ibland. Skolan gick fort idag. Och jag köpte världens godaste kärleks mums i fritiden.................... vill ha en till typ, men jag måste träna nu. Jag är fortfarande röd i fejan inte så fint..  Jag älskar våra musik lekar vi gör på musiken, hahahah. Här hemma är det fett kallt kan jag säga, fyyyy har två filtar om mig. Ne nu ska jag ute innan jag kommer gå vilse i mörkret för här ute på landet (färingsö/ekerö) finns det inga gatolyckter.. Men alla ni andra få ha en rolig fredags kväll, och ta det lungt FRAMFÖRALLT du Klara... hahahah skojja, puss






Haha, några fina bilder från idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0