Awkward turtle.. hahhahahahhaaa

Hej! Sitter hemma och lyssnar på musik! Idag har jag vart på mitt konstiga humör när jag typ springer runt och skriker KÖTTTTTAAAAAAAAA och FACKA URRRRRR? hahaha jag blir så ibland typ när jag över taggad! haha jaa jag vill ha helg nu, det skulle vara naaaaajs! Och jag måste sluta säga najs! Säger det i varje menning, hela tiden. Nee jag är glad idag, har vart det hela dagen. Kändes som vår ett tag när solen sken in i skolan och man blev varm av den.. Vill ha sommar nuuuuuu! fy fan vad skön! Okej det är mycket jag vill ha juste nu..
Idag var jag iaf på brommas öppethus, det kändes jätte bra där och skolan var bra. så det var ju bra (:
Nu ska jag typ sitta vid datan och göra ingenting, har fett tråkigt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0