Alla köp mina fina murremuffins imorgon!!

Heej! Har nyss bakat hallonmuffins! Ska ha det i skolan imorgon och sälja i frititen! Ska även stå där hela dagen imorgon med Maja och Agnes så det ska blir roligt. Sen är det fredag också :D Haha men iaf när jag skulle baka muffinsen så gick allt bra till den första plåtten, men den andra glömde jag så dem blev lite brända. Men dom går och äta iaf. Men så blir det när man sitter vid datan och glömer allt!

Idag har jag vart i skolan och inte gjort nåt speciellt! Den här veckan har verkligen gått långsamt!


Ena är "vanlig" den andra blev lite bränd syns inte så jätte bra på bilden! Men dom blev goda iaf :)))



hahah, vet inte varför jag har den där turbanen på huvudet men det var skönt och rikigt fint ;)
haha. jaa vi har börjat spela kort spel på rasterna vet inte varför men det är roligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0