1311

heeeeeeeeej! Klara och Bea har precis gått :) Ska snart till mamma dit släkten kommer också. Igår kväll blev lyckad! Vi var hemma hos mig och åt jag, Amanda, Bea och Klara. Vi taggade till och käka! Sen åkte vi vidare till Vällingby på fest. Där vi var hela kvällen/natten. Sjöng singstar och dansa sooooooooooom fan. Sen åkte vi till donken i fridhemsplan och käka.. Blev så grymt irreterad där! Vissa människor är bara dumma i huvudet. Åkte hem till mig och käka mer? haha tjooooooocka vi är! Vi somna vid 4ra kanske. fy vad trött jag var dåå. Idag på dan har jag bakat sockerkaka som jag ska ha till idag. Igår på dan var så jävla stressande! Var som sagt på tre öppet hus. St eriks gillade jag inte, Thorildsplan var okej men IT gymnasiet gillade jag! As skönt folk som går där, den verkade bra. Men jag är inte intresserad av It pogram så det var synd annars skulle jag tänka mig gå där :) Så igår kändes det som jag var överallt! Ne nu måste jag göra i ordning mig för att jag ska hinna, puss
Bilder kommer sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0