Roligt inlägg..

Hej, skolan idag gick långsamt. Bara en tråkig vanlig dag. Fast var på bra humör idag så det var najs :) Efter skolan åkte jag hem till kristina och lämna en sak. När jag var där saknar jag Vällingby som fan! Bodde där förut fast i hyr ut vår lägenhet juste nu.. Sen åkte jag hem till mamma och kollat på två big brother avsnitt. haha det är så failade människor där inne så det blir roligt men ändå jävligt tråkigt. Det är underhållande. Ska käka middag snart sen plugga till Musik provet vi har i morgon. Det är så sjukt kallt ute juste så man undrar fan om man är i nordpolen? Och jag ska åka upp till fjällen där det är sjukt kallt! Fast då har man mer kläder :) okeej nu ska jag sluta skriva för det är inget intressant! haha juste jag hittar inte mitt pass!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fan då. Måste fixa nytt åker till cyper om mindre än en månad.... okej hej dååå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0