Kungsberget!



Alice och jag på bussen :)

Bussen, dom ända bilderna jag har just nu :)


Faaaaaan vad roligt det var! Snön var jätte bra att åka på, så härligt dock inte så mys med regn. Men det försvan sen och på slutet kom solen fram lite :) Jävligt roligt och kolla på alla som trillar hela tiden! Fast jobbigt att stå och vänta på dom för dom kommer aldrig ner. Hahah nicole.. Och när patricia trilla hahah, fast det var synd om henne.. :/ Hahaha när Klara och Bea trilla i ankarliften och dras med upp, ahahahahah helt klart det bästa!  Bussresan upp var chill, det är mysigt att sitta på bussen lyssna på musik och sova. Vi kolla på filmen Dum och dummare tror jag den hette. Fast rätt äcklig ibland. Bussresan hem däremot var rolig. Hahah..
Nu är jag så sjukt trött men måste duscha innan jag ska nussinussa :) Imorgon är det fredag och älskling Beas födelsedag!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0