Jag orkar inte!



Dem två bilderna från helgen.

jag är så sjukt trött just nu! Har varit så här trött nu i flera dagar, jag orkar inte det! Men på fredag har vi lov.. fy fan vad skönt! Men idag har jag pluggat lite men måste plugga så mycket mer men jag är så jävla trött.. orkar inte. Men ikväll vid 19.00 ska jag och Bea träna muskel! Känner verkligen att jag behöver det. Har inte tränat nu på en vecka. Sen när jag kommer hem är det bara att plugga igen. Jag har NO prov, musik prov och SO inläming................... haha fy fan vad jobbigt. Ska sluta klaga. Men ska fixa lite middag nu sen gör min ordning för att åka ut mot Vällingby för träna. Men ni får ha det så bra puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0