Horungar..

Igårkväll så var vi hemma hos munir. Det var grymt roligt i början sen på slutet kaosa det helt. Alla Klaras saker blev snodda. Sen tog dom munirs data och massa andra saker.. Jag fattar inte att vissa folk är så fattiga så dom måste ta andras.. Helt ärligt om jag ser dom ska jag skjuta dem i huvudet.. Så jävla hårt..... Jävla äckel fittor. Men kvällen var rolig iaf förutom det då. Imorse så vakna jag och klara vid 9 vi gick upp åt frukost sen åkte vi till gymmet. Klara fixa nytt gymkort, för det blev ju snott. Jag och bea tränade core och muskel, as skönt att träna på morgonen. Efter det gick jag upp till Vällingby och köpte en present till Bea. Hon ska ha tjejmiddag ikväll, mysigt :) Så ska snart duscha sen ska jag börja dra mig mot bea.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0