Helgen

heeeej! Igår hann jag inte skriva, hade fult upp. På fredagen var vi iaf hemma hos Ida så kom det några dit, philip och max och deras kompisar. Sov även där. Hahahah det var fett gott med pannkakor!! hehe. Sen på lördagen åkte jag från Ida vid tolv och åkte till mammas hårsalong och färgade utväxten. Sen åkte vi och handla direkt. När vi kom hem så städa vi och jag duschade sen. Vid 6 kom det gäster hem till hos och käkade. Det var trevligt! Vid halv 9 åkte jag ut till Hässelby igen för att åka till Denise där massa mer folk var, även Klara och Amanda!  Jag var där tills 2 då åkte jag hem. Somna på tåget och jag vakna vid slussen? ahahahah lyckat. Så jag kom inte hem förens 3 bara för det. Och då somna jag direkt, var så sjukt trött.

Idag ska jag plugga och bara ligga hemma å chilla. pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0