Born this way




Heej, Skolan idag var trög. Och jag hatar min matte lärare, hade lust att stoppa upp hennes huvud i hennes äckliga fitta.. Tyvärr råkade jag säga det lite för högt i klassrummet så hon hörde! hahahah Skit samma för jag orkar inte bry mig.. Har precis duschat och är sjukt hungrig. Men det finns ingen mat hemma. Imorgon åker pappa upp till fjällen övernatten och kommer hem sent lördag kväll. skönt! haha, heeeeeeelt ensam. Men kommer inte vara hemma någonting för imorgon blir det någ tjej middag hemma hos Ida :) mys! Och nu när jag är helt frisk ska jag börja träna igen, kanske lördag och söndag? Men får se om jag orkar gå upp 9 på morgonen en helg? Kommer säkert vara sjukt trött. Men jag måste träna. Måste försej kolla med Klara och Bea om dom ska träna vill inte göra det själ, mes som jag är.. Ne ska kolla om det går något bra å TV och chilla i soffan, pussiluss :))


Kommentarer
Postat av: Noahrita

You will be hearing from me soon. Thanks

2011-11-30 @ 12:19:45
URL: http://noahrita.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0