26/2 - 5/3

Är lite sterssad nu! Har laddat ner låtar hela kvällen på ipoden. Så nu måste jag packa och duscha sen sova. Är grymt trött juste nu, så orkar ingenting.. Men jag måste. Ímorgon väntar en 7 timmars bil resa till fjällen då! haha det är mitt landställe jag ska till :) Så jag har ingen data där, så kommer inte kunna blogga så mycket. Kan blogga från mobilen ibland :) Men jag kommer hem på Lördag, så ni får ha det så bra så ses vi om en vecka. Kommer sakna mina små fisar jätte mycket som jag inte kommer få träffa på en vecka.. <3 Men vi hör puss.


Mitt landställe på sommaren. Aa det är lite off om man säger så. Så på
vinter så måste man åka snöskoter dit :) Kommer åka slalom varje dag
nästan så det är ju kul :) Det är skit mysigt där. pusssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0