Hehe uttråkad så blir en fin lista!

Lovar du att vara ärlig? Ja!

Du heter:
Sophie Söderberg.
Smeknamn: Soffan och såphan
Låt som när du är ledsen sörjer till? My Love- Sia
Beroende av: Inget speciellt, träna kanske? 
Vem behöver du mest just nu: Ingen. 
Vad tror folk om dig? Att jag alltid är glad och kan inte bli arg.
Stämmer det? Aa ibland, så klart jag kan bli arg men visar inte alltid det. Om det inte är Caroline! hehe. 
Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon, ögon fransarna att dem är så långa. 
Vad säger du för att imponera på någon? Inget speciellt, glad och posetiv, mest mig själv.
Hur imponerar man på dig? Man är ärlig, rolig och glad. 
Brukar du skratta för dig själv? Händer rätt ofta...
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Måste ha datan när jag kommer hem ska göra tyskan, puss. 
Var bor du? Solna med pappa och ibland i Enköping med mamma.
Trivs du där: Älskar Solna. Har inte bott så länge i Enköping än så vet inte, det gör jag säkert. Trivas alltid med mamma :) 


Äger du några converse:
Ja!
Vad har du för mobil operatör: Comviq kompis.
Är du allergisk i mot något: Björkpollen, stenfrukter och katt, hund och häst.
Har du haft sex idag: Nee.
 Nästa mål i ditt liv: Jobba upp matten. hahah.
Hur svarar du i mobilen: Hej det är sophie. Eller aa hallå?
Vem ringde du senast? Pappa.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Har vi någon mat hemma? hehe. 
Antal timmar sömn inatt: 7 timmar. 
Sov du ensam:
Ja, eller hade sällskap av syrran, haha :)
Brukar du komma i tid: Inte på morgonen, men på dagarna oftast.
När mår du bra: När jag är med mina vänner.
När blev du fotad senast: I helgen.
Hur känner du dig nu: Bra, är bara lite trött efter träningen.  
Vanligaste färg på dina kläder: Svart, jag är tråkig med färger.  
Vad tycker du om fötter: Har aldrig tänkt på dem, men dem är inte så vackra. 
Vad saknar du: Sommaren.....
Hade du en bra kväll igår: Den var rätt skön, kolla bara på TV hela kvällen. 
Favorit dryck på morgonen: mjölk.


Rakar du benen:
Såklart.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Olika, vardagar runt 12 annars på helgerna blir det väldigt sent.
Är du blyg? Oftast inte, fast det beror på sällskapet. 
Sysslar du med någon idrott: Gymmar.
Vill du hellre ha mail än brev: Mail, går fortare.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja.
Har du spytt offentligt: Haha, jaa...
Är du nöjd med ditt liv: Ja det är jag.
Är du bortskämd: Beror på.
Vad gör du i morgon: Tränar och pluggar matte.  
Vad är det värsta du vet? Falska människor och andra hemska saker.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Inte mycket alls.
Vad längtar du till? Tills sommaren då jag och mina kompisar ska åka utomlands, måste bara få jobb först....
Har du bra vänner och äkta vänskap? Jag har dem bästa vännerna. 
Vad använder du för shampoo? Fashion någonting.
Vad är det finaste du fått? Mina vänner och min familj.
En speciell dag du minns: Den 4 januari 2005


Hur gammal är du:
16 år
Du samlar på: ingenting.
Gröna eller röda äppeln: Är allergisk mot äpplen. 
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mina vänner.
Gillar du golf: Har provat det och tycker fasktiskt att det är rätt roligt.  
Vilken tid gick du upp idag: Halv 8a.
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja.
Har du strumpor på dig nu: Nej.
Är det okej att gråta: Ja självklart. 
När grät du senast: För några dagar sen.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Spara sen köpa saker jag vill ha eller åka någonstans.
Bär du glasögon eller linser: Nej, bara som liten.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej verkligen inte.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: 12-13 någongång, fast det beror på vad jag gjorde kvällen innan.


Har du piercing:
 Ja i naveln.  
Vill du gifta dig: Ja självklart.
Vill du ha barn: Såklart.
Solar du ofta: Det händer ibland. På sommaren varje dag då det är sol ute.
Är du bra på att laga mat: Ja det tycker jag.
Är du flygrädd: Nej älskar att flygga, framförallt starta och landa.
Hur vig är du: Nej, men det har blivit bättre.
Är du musikalisk? Inte alls.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten eller mjölk.
Vilken är din favoritglass: GB chocklad kross. 
Tror du på ett liv efter döden: Vet faktiskt inte. Både och. 
Tycker du om sushi: Älskar sushi.
Vad äter du helst när du ser på film: Isf glass.  
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej.
Har du tandläkarskräck: Nej, har alltid älskat att gå till tandläkarn sen jag var liten.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska.  
Vilken ögonfärg har du: Blåa.

 

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Har hänt många gånger men nu var det längesen. 
Biter du på naglarna: Nej. 
Röker du: Nej, inte vanliga fall.  
Hur ofta tränar/motionerar du: Ca 6 gånger i veckan.
Senaste låt du hörde: You Lern - Takida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0