Tonight you will sleep for good



Jag gillar verkligen att jag har blivit bra på att försova mig.. Min tredje tyska lektion irad jag missar, inte bra.. Efter skolan idag så har jag pluggat matte, gjort engelska uppsatsen och läst min tråkiga svenska bok. Om antika grekland.. Men har även hunnit tränat core och aerobics men Bea. Imorgon åker jag till Enköping för att julbaka med mamma och Caroline, bara mysa. Jag kan inte heller svara på sms eller ringa. Mitt aonnemang har blivit avstängt för att vi har glömt att fixa den nya adressen, jätte konstigt framförallt när man har betalat alla räkningar i tid. jaja, nu ska jag chilla framför datan ett tag sen sova, pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0