Julen 2011


Har färgat håret idag mörk hårig, är jätte nöjd och trivs jätte bar med det!
Inte bästa bilden, men bättre än inget.

Yooo, I fredags den 23 var jag och hela tjocka släkten hemma hos Ulla och Fredrik på en "Mini-jul". En tradition som vi har haft i så länge jag kan minas. Sen på Jul afton var vi rätt många hemma hos min moster Susanne och Tobias å fira jul. Det var jätte mysigt att vara med kusinerna och så. Igår var jag, mamma, pappa och Caroline hemma hos farmor&farfar och åt middag där. Sen senare på kvällen var jag, Amanda, Bella, Daniel, Patrik och kevin på fest hos Munir det var rätt mycket folk där, hade riktigt roligt där. Tyvärr valde vi sen att åka till Skälby där var det mindre roligt. Sov sen hos Amanda. Idag gick vi upp tidigt åkte till Stinsen gick runt där ett tag och sen åkte vi till Vällingby ist. Så nu har jag köpt kläder till nyår och smink.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0