Flows in the rain


Julia <3
Tränade som sagt core och spinning. Jag har precis duschat och innan det kollat på Böda camping. Rätt skönt pogram och framförallt när folk tar med sig projektor, standrad på en camping plats.
Träffa aldrig Bea idag hon mådde dåligt. Istället träffa jag Klara och gick å fixa mobilen. hehe lite pinsamt att komma dit när det visar sig att man kunde lösa problemet på inställningar.. Sen åkte vi till Vällingby jag skulle köpa skor men glömde kortet hemma, typiskt mig. Jag tänker alltid att jag ska lämna det hemma så jag inte köper onödiga saker och när jag behöver kortet så ligger det hemma...
Efter det gick jag ner och träna :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0