chill


Jag och Klara på hennes kemi lektion idag :)))

Idag hade jag bara en lektion på morgonen. Då kolla vi på Troja. Sen under matten fick vi kolla på skol dm matchen, som vi vann såklart sen var historian inställd! Var även på Klaras Kemi lektion idag på Norra real. Jätte stor skillnad på skola jämfört med Bromma.

Nti gymnasiumet ringde idag, så ska börja där redan på Måndag :D Så imorgon är det min sista dag på Bromma. Känns konstigt men ändå skönt. Så jag behöver inte göra matte provet eller samprovet, såå skönt så har inget mer plugg nu förutom Tyskan till i morgon. Kommer inte ha nåt språk på Nti det är skönt sen har dem bara matte 1A också så det är asöm. Men kommer sakna tjejerna i klassen det är där för det känns lite fel, sen gilla jag bromma också. Men måste tänka på min framtid så Nti kommer bli jätte bra!

Sen har jag tränat core och spinn också, myspys. Pussssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0